IDENTITYstorm

De kracht van Identitystorm® is de persoonlijke analogie. Zo kenmerkt de Identitystorm een zoektocht naar de overeenkomsten tussen de groei van een persoonlijkheid en die van de organisatie. Tijdens de Identitystorm wordt er “gespeeld” met de volgende Identiteitsfasen die we kennen bij de persoonlijkeontwikkeling van de mens:

- Fysieke Identiteit

- Emotionele Identiteit

- Zelfbeeld

- Sociale Identiteit

- Archetypische Identiteit

- Creatieve Identiteit

De deelnemers aan een Identitystorm® ervaren deze stappen niet in deze volgorde, het proces is een dynamisch proces. En vergt veel van het improvisatievermogen van zowel de facilitator als de deelnemers. Adhv verschillende creatieve technieken worden deze fasen tijdens de twee dagen durende creatieve sessie behandeld. Door het creatieve en associatieve karakter van deze Identitystorm® wordt het onzichtbare, zichtbaar gemaakt en leren de deelnemers kijken naar zichzelf als organisatie, deze aandacht vergroot het succes op het duiden van de authenticiteit en de betekenisgeving en belofte van de organisatie. Zo ontdekken of herontdekken deelnemers de authentieke waarden, met als gevolg de trotsbeleving. Het gehele proces wordt door de meeste deelnemers als een inspirerend en organisch proces ervaren.

Foto's en afbeeldingen:

Deze doenkshop wordt gegeven op afspraak
Vraag meer informatie aan via het contactformulier aan de rechterzijde.
Meedoenken met
Ron van Gils

Vanaf jongs af aan is ben ik al in de ban van het creatieproces. Nu werk ik als Creative Director (holist) in de marketing/communicatie sector voor vele merken. Steeds vaker maak ik uitstapjes richting de “ziel” (of zoals u wilt DNA), binnenkant van ondernemingen. Zo dicht ik de kloven tussen intern en extern communicatie/gedrag.



Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden?

Doenker Mobiel: +31 (0)6 53 166 882
Centrale telefoon: Centraal nummer

Of vul onderstaand contactformulier in.

Naam
Email
Telefoon
Vragen/ opmerkingen